Τετάρτη 24 Ιουνίου 2009

Καρατζαφέρης VS Σαρρή


Τώρα που οι ευρωεκλογές πέρασαν, έγινε και ο γάμος του εθνικού ζεύγους,
ο Γιώργος Καρατζαφερης βρήκε το χρόνο να ασχοληθεί με ένα "σοβαρότατο εθνικό θέμα".

Έγκυρες πηγές, αναφέρουν ότι ο πρόεδρος τα πήρε στο κρανίο
με υποψήφιο στέλεχος που στόλιζε το ψηφοδέλτιο του στις εκλογές του 2007
Πρόκειται για την κυρία Ταρινίδου Ιφιγένεια.

Ήταν αναμενόμενη η ρήξη των σχέσεων του με την εν λόγω κυρία,
μετά από τις σοβαρότατες δηλώσεις της αοιδού (αυτό επαγγέλλεται)
πως διατηρεί σχέσεις με Αφρικανό λαθρομετανάστη ,
που μέχρι πρότινος έμενε στο παλαιό εφετείο.

-Δεν είναι δυνατόν κυρία μου (φέρεται να είπε ο πρόεδρος)
να έχω στήσει όλο τον προεκλογικό μας αγώνα επάνω στους λαθρομετανάστες και εσύ,
εξέχον στέλεχος του τότε ψηφοδελτίου μου, να τα κάνεις με αυτές σου τις δηλώσεις σαν τα μούτρα σου!

Η αοιδός τότε τρομαγμένη έτρεξε στον καθρέφτη έβαλε τα χέρια στη μέση της και σαν μαινάδα φώναζε στον πρόεδρο.

-Τι έχουν τα μούτρα μου καλέ? (το καλέ το τόνισε)
Ξέρεις πόσα έχω δώσει εγώ γι αυτά? Ούτε ο Φλωρινιώτης ….
Άσε που στο τσακ πρόλαβα τον αφρικανό να μη μου τα κάνει…πανέ !!

2 σχόλια:

SYNC BLOGS